Virtuaverse: Povratak old-school point & click igara
Retro Point and Click avanture su sve ređa pojava u poplavi savremenih izdanja video igara. Međutim, ako zakopate dovoljno duboko, sigurno ćete pronaći neke skrivene dragulje koji će na vas ostaviti trajan utisak. Jedan od takvih je Theta Division-ov Virtuaverse, Cyberpunk avantura okupana BladeRunner-ovoskom kišom, neonskim bojama i zagonetkama koje bi čak i veteranima ovakvih igara iz ere LucasArts-a mogle naterati na dosta razmišljanja. U VirtuaVerse igrate kao Nathan, krijumčar u kožnoj jakni čije je lice večno skriveno kapuljačom. On se budi i pronalazi da je njegova dugogodišnja devojka, Džej, nestala, a njegove AVR slušalice slomljene. Vaši prvi zadaci su da saznate gde je otišla i popravite slušalice, kako bi mogli da je kontaktirate. Naravno, situacija je mnogo složenija nego što se na prvi pogled čini. Džej tajno sarađuje sa Blade-om, podzemnom hakerskom grupom koja vodi rat protiv AI-ja i takozvane „stalne stvarnosti“. Ali nije sve tako crno belo zato što je Blade veoma opasna organzacija i pruža nam jedini pravi oblik nasilja prisutnog u igri. Ova delikatna ravnoteža dobra i zla iznenađujuće je nijansirana kroz ono što izgleda kao relativno jednostavna igra. Organizacija Blade pokušava da spasi čovečanstvo, ali tako da će njihov plan morati da uključuje i ubistva. Džej je talentovani haker, ali užasan komunikator, a Nathan pokazuje inicijativu, ali ga čak i kreatori igre (Theta Division) opisuju kao „užasnu osobu.“ Pored toga u igri postoji mnoštvo dobrih staromodnih futurističkih klišea ali to je samosvesno i zato funkcioniše veoma dobro. Na kraju dana VirtuaVerse nam u suštini priča priču o momku koji se opterećuje sa mnogo više odgovornosti nego što je to u početku planirao.