Beyond a Steel Sky
1994. godine Revolution Softvare izdao je svoju drugu igru, distopijsku avanturu pod nazivom Beneath a Steel Sky. Nakon toga su uglavnom pravili igre u Broken Sword franšizi tokom narednih 20 godina. Danas se Revolution konačno vraća sa lansiranjem nastavka, Beyond A Steel Sky. I šalje nas u mega-grad pod kontrolom AI-a da spasemo oteto dete i pomogućstvu da se ne upletemo u bilo kakvu naučnu fantastičnu zaveru. Beyond a Steel Sky vraća Roberta Fostera, glavnog junaka prve igre, i dešava se 10 godina nakon njihovog bekstva iz Union City-a. Robert se vratio u predeo izvan grada, gde živi srećan i miran život u malom društvu. Međutim, ubrzo je primoran da se vrati u Union City, nakon što je njegovog mladog prijatelja, Mila, oteo ogromni robot i odveo negde u čeljusti metropole. Igra se dešava u postapokaliptičnoj Australiji, ali reference na zemlju su nažalost prolazne. U početku je sjajno biti u svetu Čeličnog neba. Aluzije na prvu igru prisutne su od prvih trenutaka – poput originalne igre, intro čine stripovski paneli koje je nacrtao Dave Gibbons poznat po stripu Watchmen, na koji se čak i nekoliko puta aludira u samoj igri. Joei, Robertov robotski pomoćnik, takođe se vraća, a prizor ova dva lika ponovo zajedno je jedan od najlepših u igri. Grad, koji je prikazan u veličanstvenom 3D-u, takođe je prelep – a obris mu se pruža daleko u horizont čineći ga da izgleda masovno čime doprinosi i cela estetika igrice koja je urađena cell shading tehnologijom. Igra je debitovala na Apple Arcade sistemu u junu, a sada je dostupna i na Linuxu i Windowsu.