Mortal Shell
Teško je pričati o igri Mortal Shell, a ne pomenuti igre poput – Dark Souls, Bloodborne i Sekiro: Shadows Die Twice – jer su programeri iz Cold Simmetry-ja očigledno stvorili ljubavno pismo prema radu kreatora ovih igara. Ali Mortal Shell nije jednostavna kopija. Ona dodaje ideje i mehaniku koja vam premešta način razmišljanja o njenom sistemu borbe. Mortal Shell je igra slična “Soulovskim”, ali koja zahteva manje ulaganja vremena i opšte frustracije. Gejmplej je prilagođen za ležernije igrače – ljude koji su zainteresovani za iskustvo ovog brenda, ali koji nisu spremni da se upuste u prevelike teškoće. Igrate kao bezličan karakter, koji se naziva „The Foundling“, više srodan duhu nego ličnosti, koji napušta ono što se čini kao neka vrsta astralne ravni kako bi se upustio u raspadajući, otrovni svet poznat kao Fallgrim. Tamo susrećete različite likove koji govore tipično sablasne, zagonetne stvari o postepenoj degradaciji sveta i verskim revnosnicima koji ga naseljavaju. Praktično, svako ko naiđe želi da vas ubije, i u vašem bledom duh-obliku, niste nikakav izazov za njih, jedan udarac će vas ubiti. Da biste preživeli, potrebno vam je bolje telo, odatle i ime igrice Mortal Shell. U stanju ste da naselite leševe ratnika koje nailazite na putu, zbog čega ste malo manje skloni trenutnoj smrti. Četiri tela koje možete da posedujete u igri ponašaju se drugačije jedno od drugog, pružajući niz različitih grupa karakteristika koje možete menjati u real time-u dok igrate. Svaka od njih ima jedinstvene pogodnosti koje otključavate na tipičan način, trošeći valute koje zarađujete od ubijanja neprijatelja – valute koje možete trajno izgubiti ako ste ubijeni ,a ne preuzmete ih iz svog mrtvog tela. Više tela omogućavaju Mortal Shell-u pristupačan gejmplej, jer samo treba da naučite kako da postupate sa svakim (ili samo omiljenim), umesto da brinete o razvoju statistike izrade likova u RPG stilu. Mortal Shell je dostupan za Microsoft Windows, PlayStation 4 i Xbox One.