Crash Bandicoot 4: It’s About Time
Sve popularniji takozvani reboot-sequeli su veoma teška stvar za developere. Morate stvoriti igru koja je slična originalu kako bi usrećili nostalgične fanove, a istovremeno modernizovati i inovirati dovoljno da rezonuje sa novim igračima. Crash Bandicoot 4 uravnotežuje te dve stvari bez prevelikog napora. Besprekorno čuva živopisan izgled i osećaj originalne trilogije, istovremeno integrišući nove ideje i mogućnosti platformskih igara. I poput originala, hibrid starih i novih ideja testiraće vaše veštine na zanimljive nove načine. Kao što podnaslov ove igre (It’s About Time) sugeriše, Crash 4 govori o putovanju kroz vreme. Kada zlikovci Crashove prošlosti otvore interdimenzionalni portal, Crash i Coco moraju da sakupe set kvantnih maski kako bi popravili stvari. Kao i u prošlim igrama, cutsceenovi između nivoa rešavaju puno narativnog posla. Iako samo priča nije previse duboka, šarm Crasha i njegovih prijatelja popunjava praznine i čini vas dovoljno brižnim da je sledite. Priča o putovanju kroz vreme vodi vas u svakakva područija, uključujući džungle naseljene dinosaurusima, futurističke gradove pune letećih automobila i potopljene gusarske brodove. Svako mesto koje posetite oseća se bujno, puno boja i detalja, sa slikarskim kvalitetom kroz koji je jednostavno divno proći. Najbolje što se može reći o ovoj igri je da se uglavnom oseća kao klasični Crash. Glavna stvar u ovoj frašizi je način na koji se kamera kreće kako bi kreirala različite perspektive od područja do područja, dajući svakom skupu skokova novi osećaj. Ponekad se krećete levo-desno, dok drugi put bežite od kamere ili poskakujete pravo od kutije do kutije. Dugi nivoi prepuni su pažljivo iscrtanih sekvenci platformiranja, koje zahtevaju brze reflekse i sposobnost razmišljanja u milisekundi. Dinamični dizajn često menja stvari, čineći da se svaki nivo oseća zavojito i nepredvidljivo, a svaki novi skup platformi predstavlja iznenađujući, uzbudljiv novi izazov.