Star Wars: Squadrons
Za sve uspone i padove koje smo imali sa raznim medijskim proizvodima Ratova zvezda tokom poslednjih nekoliko decenija, formativne svemirske borbene simulacije X-Winga i TIE Fightera na MS-DOS-u uvek su bile najbolje. Teško je zalutati kada ste fokusirani na detalje suštinski hladnih naučno-fantastičnih letilica, za razliku od onoga što se sada događa sa džedajskim lozama ili svemirskom politikom. Bilo je nekoliko Star Wars svemirskih borbenih igara u arkadnom stilu koje su ispunile dvadesetogodišnji period od poslednjeg simulatora letenja, a neke od njih su čak bile i dobre. Ali Star Wars: Squadrons vraća pravi osecaj letenja u svemiru I komplikovanijih komandi, zadržavajući veliki stepen pristupačnog spektakla letačkih igara u arkadnom stilu. Balansiranje ove dve mehanike funkcioniše vrlo dobro u stvaranju iskustva zbog kojeg se osećate kao da ste zaista aktivni učesnik u Zvezdanom ratu. Osnovne mehanike će vam biti poznate ako ste ikada igrali bilo kakvu letačku igru. Letite napred, a ne unazad i možete se vrteti dok vam ne pozli. Manevrišete svojim nišanima na neprijatelja, a zatim ispaljujete lasere ili rakete na njih. Zaključani ste za prikaz akcije u prvom licu iz kokpita, ali u ovom slucaju sve misije eskadrile su u svemiru, što znači da održavanje visine nije nešto oko čega morate brinuti, već umesto toga dobijate slobodu da letite duž bilo koje ose. Sama priča kampanje nije previse razrađena, a vodeće bitke u multiplejeru mogu biti neverovatno neujednačene. Ali osećaj same borbe je toliko spektakularan da će vas progurati kroz sve to. Priroda žongliranja svim zadacima potrebnim za upravljanje vašom letilicom sa maksimalnom efikasnošću, dok upijate zvukove Ratova zvezda, iskustvo je koje je Squadrons pogodio u najsitniji detalj.